***HOŞGELDİNİZ*** Yazılarımı sağdaki turuncu RSS butonundan takip edebilirsiniz.

Mc Donalds'ta öğle yemeği

12 Mar 2008


Yaklaşık beş buçuk aydır Kiev'deyim. İstanbul sadece 2 saat uzaklıkta da olsa bana çok uzak geliyor. istanbul'a gider gitmez hemen bir iskender yemek istiyorum birde taze ekmekle sabah kahvaltısı yapmak.
Belki de yakında buraya hem bir Türk Ekmek Fabrikası hemde bir Bursa İskender Açılır zira Türk İşadamları için iyi bir yatırım olabilir.
        Sadede gelelim geçtiğimiz günlerde öğle yemeği için dışarı çıktım hava güzeldi birazda yürüyüş olurdu benim için. Fazla secenek olmadıgından istikameti Mak Donalds Amcanın dükkanına çevirip yürümeye başladım. Yolda birşey dikkatimi çekti. Parkta anneler bebeklerini atmışlar arabalarına yürüyüş yapıyorlar bir yandan da kitap okuyorlar. Türkiye'de zor göreceğimiz bir manzara.
        Neyse Mc Donalds da 20 hrv(Yaklaşık 4 usd) karşılığında bir Mc Fish menü alıyorum. O da ne masama hemen misafirler geliyor. Çevredeki serçeler ve güvercinler o kadar alışmış ki masanın üzerinde benimle beraber yemeklerini yiyorlar.
Son olarak 4 dolara 1 adam ve 6-7 kuşun karnı doyuyor.
Burada böyle...

1 YORUMLAR:

Adsız dedi ki...

çok güzel çok süper birşey
çok şanslısınız...
acayip duygulandım...
ne güzel bir sahne...