***HOŞGELDİNİZ*** Yazılarımı sağdaki turuncu RSS butonundan takip edebilirsiniz.

İstanbul'lu

6 Mar 2009

Şüphesiz bu yer yüzünün nadir şehrini bilmeyen ve duymayan kalmamıştır...
İstanbul deyince benim aklıma, kalabalık, şehir hayatının getirdigi yorğunluk ve stres geliyor neden acaba...
İstanbula çocukluğumdan bu yana sık sık ziyaretim oldu o güzelim şehir benim hep hayallerimi süsledi sanki bir rüya gibi gelip geçtiğim Boğaziçi Köprüsü bir baştan bir başa gidip geldigim Beyoğlu sokakları sanırım yine istanbulun güzelliklerine daldım...
Benim aklıma İstanbul diince kalabalık, şehir hayatının getirdigi yorğunluk ve stres geliyor neden acaba...
Çünki insanların yüzlerinde bunu gördüm hiç bir şeyin farkında değiller doğanın güzelliğin ve istanbulun o güzelim yaşantısının farkında değiller 
İnsanların yüzlerine baktığınız da sanki ülenn nerden geldim bu memlekete durup dururken kendi yaşantımı bozdum vs vs vs... gibi şeyleri okursunuz... tam o sırada size bakar yüzünde bi donuk ifade ne bakıyosun gibi...
Ona diyemessin ki istanbul boğaz taksim beyoğlu hava su güneş,,, elementlerin bir anlamı yoktur artık o madde bağımlısı olmuştur...
O artık bi robottur havayı hissetmez...

O artık bir yapay zekadır duyguları yoktur. İstanbulu görmez...

Selçuk ÖZKAN

Not: Bundan böyle Kiev-İstanbul Blogumuzda Selçuk Özkan yazılarıyla katkıda bulunacaktır.Kendisine Hoşgeldin der başarılar dileriz.

0 YORUMLAR: